loading

شماره تماس

09141011932

ایمیل پشتیبانی

info@res24h.com

آدرس دفتر

تبریز، ساختمان مرکز فناوری انرژی های تجدیدپذیر

about-2
about-2

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

با ما در تماس باشید

 

از تماس شما با خدمات انرژی های تجدیدپذیر متشکریم. اگر یک مشکل فنی یا راه اندازی سیستم تجدیدپذیر روبرو شدید، می خواهیم از آن بلافاصله بشنویم. به دنبال نماد "چت" در سمت راست مرورگر خود باشید. ما آنلاین 24/7 هستیم.

    انرژی های نو بالاخره دیده شد!


    ایران ظرفیت های زیادی در حوزه انرژی های تجدیدپذیر دارد و تخمین زده می‌شود با شرایط فعلی بین ۱۵ تا ۲۰ هزار مگاوات ظرفیت قابل نصب نیروگاه‌های بادی که صرفه اقتصادی دارند، در ایران وجود داشته باشد.

    به گزارش ایسنا، ایران کشوری است که از لحاظ انرژی‌های نو همچون خورشیدی و بادی پتانسیل‌های بالایی داشته و پرونده استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر از سوی دولت به صورت جدی درحال پیگیری است. بر این اساس تاکنون از منابع تجدیدپذیر حدود چهار میلیارد و ۴۰۵ میلیون کیلووات ساعت، انرژی تولید شده که این میزان تولید برق توانسته از انتشار سه میلیون تن گاز گلخانه‌ای در کشور بکاهد.

    آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) نیز اعلام کرده ظرفیت نیروی تجدیدپذیر جهانی تحت تاثیر نصب تاسیسات فوتوولتائیک خورشیدی در خانه‌ها، ساختمان‌ها و صنعت، تا پنج سال دیگر ۵۰ درصد رشد خواهد کرد. در این راستا با توجه به این‌که ضریب بار تولیدی این نیروگاه‌ها در ایران نسبت به میانگین جهانی بالاتر است، دولت درصدد توسعه بیش‌تر این انرژی پاک است و طبق برآوردها بیش از ۱۵۰ هزار مگاوات ظرفیت احداث نیروگاه‌های خورشیدی در کشور وجود دارد.

    بدون دیدگاه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *